Pages

Tuesday, September 4, 2012

KU PINTA KAU DALAM MIHRAB CINTAKU..

KU PINTA KAU DALAM MIHRAB CINTAKU.. Bismillahirohmanirohim... Jika diriku mencintaimu kerana ketampananmu, Jangan salahkan aku kalau aku beralih, pada yang lebih tampan darimu. Jika diriku mencintaimu kerana hartamu, Jangan salahkan aku kalau aku meniggalkanmu, bila hartamu mulai sirna pada pandanganku. Jika aku mencintaimu kerana kedudukanmu, Jangan salahkan aku kalau aku memilih, yang lebih tinggi kedudukannya darimu. Wahai akhi pujaan qalbu, Kiranya diriku mencintaimu kerana Agamamu, Janganlah risau serta ragu, InsyaAllah aku tetap akan menantimu, Kiranya ini yang terbaik pada pandangan Rabbku. Memang ada yang lebih tampan darimu, Memang ada yang lebih berharta darimu, Memang ada yang lebih berkedudukan darimu, Namun yakinlah semuanya pasti sirna ditelan waktu. Bagiku engkau adalah ANUGRAH dari Penciptaku, Kerana Dialah yang mencondongkan hati ini untuk menerimamu, Dialah yang Maha Tahu serta menentukan segala sesuatu, Setelah istikharah namun tetap engkau yang dipertemukan denganku. Sabarlah menantikan waktu itu,Kerana aku pun menanti sepertimu, Walaupun banyak ujian menguji hatimu,Namun yakinlah itu adalah untuk memantapkan hatimu, Semua yang TERBAIK akan datang TEPAT WAKTU, Sesuai KETENTUAN yang Maha Tahu, InsyaAllah pasti akan dimudahkanNYA. Ya Rabb... Pemilik CINTA sejati, Jika cintaku Kau ciptakan untuk dia, Tabahkan hatinya, Teguhkan imannya, Tegarkan dan temanilah dia dalam penantiannya, Jika hatiku Kau ciptakn untuk dia, Penuhi hatinya dengan kasih-MU Terangi langkahnya dengan cahaya-MU, Kutitipkn cintaku pada-MU untuknya, Resapkan rinduku pada rindunya, Mekarkan cintaku bersama cintanya, Satukanlah hidupku & hidupnya Dalam Cinta-Mu..♥

0 comments:

Post a Comment